Nuffnang

Wednesday, February 6, 2013


Nama Ku Laila

Nama saya Laila jadi saya lebih suka di panggil Ila. Gaya hidup Ila boleh dikatakan mewah. Ila tinggal dengan papa Ila sejak dari 7 tahun yang lalu. Papa dah berpisah dengan mama. Mama kahwin lain. Sebab itu Ila duduk sama dengan papa.

Papa pula mendapat pasangannya 5 tahun yg lepas. Mama baru untuk Ila. Mama baru Ila ada anak lelaki. Anak angkat dia. Nama dia Jeff. Dia tua dari saya 6 tahun. Waktu umur Ila 16 tahun Ila ada seorang teman lelaki. Nama dia Kamal. Satu sekolah dengan Ila. Kami selalu berjumpa. Di sekolah atau di luar. Dah banyak kali Ila menuntun wayang bersama Kamal.

Dalam banyak kali itu juga lah Ila banyak kali diraba. Mula2 memang tak biasa, tapi bila dah selalu sedaplah pulak. Kamal memang pandai memujuk. Setiap kemahuan dia akan Ila turuti kecuali satu, iaitu mahkota Ila. Walaupun selalu Kamal membuat projeknya di situ tapi Ila masih tak membenarkan Kamal memasukkan tiang saktinya. Ila bukan tak mahu tapi Ila rasa bukan masanya sekarang. Itu kata2 yg Ila ucapkan kepada Kamal. Kamal mengerti, tapi Ila masih tetap tidak menghampakan Kamal. Setiap kali berjumpa pasti gam keluaran dari kilang adik Kamal pasti berada di perut Ila. Bukan dia pancut kat perut tapi Ila yg telan, itu lah pasal ada kat perut.

Perkara ini berlaku pada hari pertama Ila keluar date dengan Kamal. Ila masih ingat kerana itu kali pertama Ila diraba, dicium, disentuh, dijilat dan di korek dan juga pertama kali Ila melihat, menyentuh, mengulum dan seterusnya menelan air putih likat yg tak sedap rasanya pada permulaannya. Tapi sekarang ni, dalam 2 minggu tak dapat gum putih likat tu, boleh sasau. Mujurlah sekarang ni ada pembekal lain selain kilang adik Kamal tu Ila ada pembekal baru pada masa itu. Pembekal itu dari kilang adik Jeff. Jadi tak susahlah. Tak dapat kat Kamal, Jeff boleh bagi. Tak dapat kat Jeff, Kamal boleh bagi. Kadang2 tu, dekat seminggu dua2 bagi. Tahan jer lah. Sedap aper. Tapi yg lagi satu tu pulak, bIla dua2 tak ada. Ila dah gian, apalagi korek sendiri lah. Kesian kan Ila.

Ila pertama kali melakukan sex berlaku pada masa Ila betul2 gian. Ila melancap di ruang tamu sambil menuntun tape blue yg diberi oleh Kamal. Dah banyak kali Ila menuntun blue yg diberi oleh Kamal tapi kali ni kantoi. Pagi tu Ila bangun dari tido. Setiap hari Ila bangun tido, Ila mesti melancap. Tido pulak tu selalu bogel kecuali bila time period, Ila pakai panties. Pada pagi tu Ila bangun dan seperti biasa Ila akan melancap sebelum mandi. Dalam pada melancap tu Ila teringat yg Kamal ada memberi tape blue yg baru. Ila pun ambil tape tu dan terus ke ruang tamu tanpa seutas benang pun. Ila menuntun dengan khusyuk. Sambil mengorek2 pantat Ila. Dalam bab seks yg ketiga dalam tape tu, Ila terperasan macam ada orang kat belakang Ila. Bila Ila pusing Ila dapati abang tiri Ila sedang melihat apa yg Ila buat. Ila terperanjat betul.
Macam tak percaya. Ila ingat semua dah pergi kerja tapi Ila silap. Abang tiri Ila si Jeff tu tak pergi kerja. Jeff terus menghampiri Ila dan memeluk Ila. Ila melawan. Ila tolak2 badan dia. Jeff semakin ganas tiba2 Jeff berhenti. Dia memberi amaran, sekiranya apa yg dia nak dan Ila tak bagi, dia akan memberitahu kepada papa dan mama tentang Ila melancap dan tengok blue. Ila takut. Ila terus lemah.

Dalam pada itu Jeff menggomol tubuh Ila. Habis tubuh Ila dijIlat si Jeff. Ila masih tak merelakannya. Hati Ila memberontak atas perbuatan Jeff ke atas Ila. Tapi semua tu cair bila Jeff menjilat pantat Ila. Automatik Ila mengerang. Arrrrhhhh......aaaarrhhhh........oh abang Jeff. Begitulah rengekkan Ila yg tak henti2. Tiba2 Jeff berhenti dan bangun lalu melucutkan seluar pendeknya. Besar gak. Besar dan panjang dari Kamal punya. Jeff menyuruh Ila berlutut. Ila akur.

Dia suruh kulum. Ila buat. Kalo Kamal punya Ila bole kulum sampai ke pangkal tapi yg ini tak boleh, sebab panjang sangat. Dalam 7 inci adalah. Kamal punya 6 inci agaknya. Tu pun tah sampai ker tidak 6 inci tu. Jeff menarik tangan Ila menuju ke biliknya. Dia kangkangkan Ila. Ila kata jangan. Dia tanya kenape. First time ker. Ila menganggukkan kepala.
Lepas tu Jeff mencari sesuatu di dalam almarinya. Dah dapat benda tu, dia jilat pantat Ila. Kat luar tadi dah sekali climax. Masuk yg ni Ila climax lagi. Namun Jeff terus menjilat sampai di satu masa Jeff mengambil barang yg diambilnya tadi. Ila tanya apa tu. Jeff kata krim untuk hilangkan sakit. Jeff sapu krim kat pantat Ila. Kemudian dia sapu kat kepala konek dia.

Jeff mengangkangkan Ila dan menghalakan kepala konek ke pantat Ila. Jeff menggeselkan kepala koneknya kat kelentit Ila. Aaaaarrrrhhhhhhh.......
bestnya. Kemudian Jeff mengarahkan kepala koneknya betul2 kat lubang pantat Ila. Ila menanti penuh debar. Apakah yg akan berlaku. Jeff menekan Ila menahan. Aaaarrrrhhhhhhhhhhhh.....Ila mengerang. Kuat dari biasa.
Jeff menekan lagi. Ila mengerang tak henti2. Tekan punya tekan sampailah ke pangkal. Ila rasa nak menjerit aje. Dah sendat rasa pantat Ila. Macam nak terkoyak. Jeff membiarkan koneknya terendam dalam pantat Ila. Kemudian Jeff menarik batangnya perlahan2 dan dimasukkannya semula perlahan2. Ila rasa dunia ni macam nak pecah. Habis cadar abang Jeff Ila tendang dan tarik. Pergerakan Jeff bertambah laju sedikit. Ila menahan sakit dalam sedap tetapi kesakitan yg dirasai semakin lama semakin hilang. Ila mula merasa nikmat yg sebenar. Henjutan Jeff bertambah kuasa lagi. Hayunan yg dibuat sungguh ajaib sekali. Sampaikan terangkat punggung Ila.

Dalam pada itu Ila mencapai climax yg ketiga. Ila dibangunkan dan disuruh menonggeng. Jeff memasukkan koneknya dari belakang. Ila merasakan nikmat yg berlain dari main mengangkang tadi. Rasa lubang pantat Ila sempit menghimpit batang Jeff. Dengan hentakkan Jeff yg semakin bernafsu itu, Ila tak dapat menahan lagi. Lutut dah terasa lemah. Hentak punya hentak sampai Ila meniarap. Mengerang janganlah cakap, setiap kali keluar masuk, setiap tu juga lah Ila mengerang kenikmatan. Tiba2 tubuh Ila merasakan seperti terkena kejutan elektrik. Ila climax lagi sekali. Climax yg paling hebat Ila rasakan sebelum ini.

Sementara itu Jeff masih hebat menghayun. Seketika kemudian Jeff menarik batangnya dari pantat Ila. Tangan kanan menggoncang sementara itu tangan kiri memegang kepala Ila. Ila buka mulut, itulah yg diucapkan oleh Jeff dengan nada tersangkut2. Ila menutup mata. Tiba2 Jeff mengerang. Dalam masa yg sama 

Ila rasa air putih yg likat tu kat mulut Ila. Ila terus nyonyot kepala konek dia. Tak bole nak kulum sebab Ila nampak darah kat batang konek Jeff. Ila nyonyot sambil Jeff memancutkannya. Banyak betul air dia. Sampai meleleh2 kat bibir, tapi kuis dengan jari masuk kat mulut Ila. Tak baik membazir. Kan seruan kerajaan, jangan membazirkan air. Hargai lah air walau pun setitik. Jeff terbaring terkulai.
Dia menarik Ila dan mencium Ila. Best tak Ila, tanya Jeff. Ila senyum jer. Berapa kali climax, tanya dia lagi. Ila kata 4 kali.dia senyum. Ila bangun dan menarik towel abang Jeff yg tersidai ditingkap cerminnya. Nak mandi lah, dari pagi tak mandi2 lagi. Oklah, sekian saja cerita Ila.
video


No comments:

Post a Comment