Nuffnang

Wednesday, April 3, 2013


Pengalaman Dikampung

Cuti tahun baru cina yang baru lalu, suamiku mengajak aku bercuti di kampong nenek, aku akui, sejak kami kawin, aku tak pernah menjijakan kaki di kampong nenek suamiku, jumpa pun masa mula mula nikah je dulu, lepas tu tak pernah. Sebenarnya rasa berat di hati nak ke sana, ye la orang bercuti pegi melancung, ni balik kampong. Tambahan bila suami bagi tau kampong nenek tu jauh di pendalaman, tapi untuk menjaga hati suami, aku ikut sahaja kehendaknya.

Dalam perjanalanan aku banyak mendiamkan diri, dalam hati dok fikir, cam ne agaknye rumah nenek dia ni, sapa ada kat sana, ishh…mcm mcm bermain diotak fikiranku. Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus. Sunyi, kiri kana Jalan hanya ada hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit. Setelah 5 jam melalui perjalanan yang bagi ku agak sukar, kami sampai ke rumah nenek. Terkejut juga org tua tu bila nampak kami sampai, yela, mereka tak tau pun kami nak datang, nak bagi tau cam ne, rumah nenek bukan ada telefon. 

Selepas besalaman dan berbual seketika, kami naik ke rumah usang nenek yang kemas dan rapi. Tiada perabut yang menghiasi, tiada tv, tiada bekalan api letrik dan yang paling mengejutkan aku, tiada air paip. “ bang, nak mandi kat mana, kalau nak buang air kat mana?....soalan ku.

Suami ku hanya tersenyum, dari jauh terdengar nenek bercakap, Mat….tolong tangkap ayam, kite ada tamu. Sapa nek?.....jawab suara tu….org kolumpor datang kata nenek..
Suami ajak aku mandi bersama dia, dia suruh aku pakai kain batik, utk berkemban, pas tu selimut guna towel. Aku ikut je apa kata suami, tapi dlm hati, ishh…masaalah betul la, mana biasa mandi pakai kemban. Kami turun dari rumah menuju ke perigi di depan rumah. Keliling perigi ditutup daun kelapa, tak de pintu pun makne nye masa kita mandi org lain boleh masuk gitu je. 

Dekat perigi ada tangga, yang digunakan untuk turun ke dalam parit takungan air parit yg mengalir air nye nampak bersih dan jernih, mula mula suami turun dulu, masa dia turun dan sampai ke dalam, dia buka towel bertelanjang bogel, jadi badan dia kat dalam air, kalau gelap tak nampak apa la tapi kalau waktu tengahari ke sure nampak kote dia. Aku senyum sendirian. Pas tu aku ikut sama tapi tak buka kemban. Suami kata jgn buka kemban takut nanti org nampak. Aku senyum je... dan ikut kata nye.. rimas juga mandi ngan pakai kain.. dan biasa mandi berbogel.

Lepas 2 hari di kampong, Aku dah mula rasa selesa dan seronok, udara bersih, sunyi dan tiada kebisingan. Mat yang nenek panggil mintak tolong tangkap ayam rupanya anak jiran sebelah rumah. Baru lepas SPM tapi tak dapat melanjutkan pelajaran sebab tak lulus. Badannye tegap, maklum la kerja kampong, tapi Mat ni peramah dan pandai bergurau, saya dan suami rasa senang bergaul dengan nye.

Sepanjang kat kampong, nenek yang masak. Dia tak bagi aku masak, lagi pun aku mana reti nak masak guna dapor kayu, tapi nak jaga hati nenek, aku ke dapor juga tolong tolong nenek tiup api, pedeh juga la mata bila terkena asap.

Pagi tu, nenek demam, suamiku bawa nenek ke Bandar untuk ambil ubat tapi aku tak ikut, saja nak bermalas malas menikmati udara nyaman di kampong. Lebih kurang jam 10 pagi, terdengar macam ada org mandi. Aik…sapa lak yang mandi, kan semua oraang ke Bandar. Dengan hanya berkemban, aku buka daun tingkap yang menghala ke telaga, buka sikit je nak tengok sapa yang mandi, rupanya Mat yang mandi, tapi mata ku terkaku bila melihat mat mandi bogel, mungkin dia fikir tiada siapa di rumah sebab keadaan rumah yang sunyi dan kereta kami tiada. Dia pun tau kami semua ke Bandar.

Badan Mat nampak pejal dan sedikit gelap, munkin sebab selalu berpanas. Dadaku berdebar debar menunggu Mat naik dari permukaan air, teringin rasa di hati nak tengok cam ne agaknye kote si Mat budak kampung ni. Tak lama kemudian, Mat naik dan terus mengambil sabun lalu menyabun badannye. Berderau darah I bila nampak kote Mat yang dah tegang, besar. Mat menggosok gosok kote dia sambil memejamkan mata, rupanya Mat sedang melancap .. agak lama juga die melacap... dalam hati I budak na boleh tahan lama gak nye... tak lama kemudian, nampak badan nye mengeliat dan punggung nye bergoyang2 mungkin dah terpancut cecair puteh 2 kot.. Lepas tu mat turun ke kolam dan menyelam.

Dadaku terus berdebar bila melihat aksi Mat tadi, secara tak disedari, tanganku menggentel putting susu yang dah mula tegang manakala tangan sebelah lagi mengentel biji kelentitku…emmm….enak sungguh rasanya. Dalam hati mula terasa keinginan untuk menikmati tubuh yang kekar dan sasa dengan kote yang nampak besar 2. Sambil menggentel-gentil. Mataku terpejam, aduhhhh nikmatnya... lazat nye..habis basah cipap ku.

Suamiku balik agak lewat hari tu, tapi nenek tiada bersama, dia memberi tahu nenek kena masuk wad, mungkin sehari dua lagi baru keluar. Tak pe laa Bang..... kata ku.., kita tunggu sampai nenek keluar dan benar benar sehat baru balik KL. Suami ku tersenyum gembira.

Keesokan paginya, suamiku ke Bandar lagi untuk melihat nenek. Aku tak ikut sebab lebih suka duduk berehat saje dan suamiku tidak membantah. Lebih kurang jam 8.00 pagi, aku menuju ke kolam mandi hanya dengan berkemban tuala mandi yang agak singkat hampir menampakkan pangkal ponggongku yang pejal. Dalam hati berharap agar Mat terlihat diriku. Sampai di perigi, aku membuka ikatan tuala dan menyangkutkan tuala di dinding perigi lalu perlahan lahan menuruni tangga di kolam. Terasa sejuk bila ujung kaki terkena air kolam yang jernih. Dengan perlahan aku terus menuruni anak tangga dan sedikit demi sedikit tubuhku tenggelam dalam air . Lalu aku menyelam beberapa ketika dan timbul semula. Aduh,,,,,sejukdan menyegarkan. Aku hampir terlupa yang ketika suamiku mengajakku balik kampong Nenek, jiwaku memprotes, kini baru ku tahu, betapa indah dan nyamannye kehidupan di desa. 

Lama juga aku berendam di kolam sambil menggosok dan membelai tubuhku yang gebu. Kemudian aku naik ke atas tangga dan duduk di tangga dengan hanya hujung kakiku sahaja yang mencecah air perigi yang sejuk dan menyegarkan. Ku pejamkan mata sambil tanganku membelai buah dadaku yang mekar, tak la besar sangat, Cuma 34B., lama tangan ku berada di situ sambil mengurut buah susuku. Aku tersentak seketika dalam hayalan bila terdengar saperti ranting kayu patah dipijak orang, Bila ku buka mata, aku ternampak seperti ada seseorang yang memerhatikan diriku dari balik dinding perigi yang hanya diperbuat dari daun kelapa yang di anyam. Aku pasti, aku menjeling dan nampak Mat sedang memerhatikan gerak geriku. 

Menyedari kehadiran Mat, aku bangun dan berdiri sambil melakukan gerak tubuh (exercise) ada ketikanya aku tunduk membelakangkan Mat hingga kepala ku ke bawah, aku yakin dengan berkedudukan begini Mat akan melihat cipapku dari arah belakang dengan jelas. Kemudian aku berdiri semula dan menghadap ke arah Mat lalu ku lentokan badan ku ke belakang dengan tujuan supaya Mat dapat melihat cipapku dari depan dengan sejelas jelasnya. Aku tau tentu Mat sedang tidak tentuarah bila melihat cipapku yang licin tanpa bulu. Kemudian aku mengurut urut buah susuku dan tangan sebelah lagi mengurut bibir cipapku yang tembam sambil memejamkan mata, tanpa ku sedari, air cipapku mula keluar dan aku mula mengeluarkan bunyi erangan yang halus dan nikmat.

Tiba tiba terasa ada orang memeluk ku dari belakang, terasa kote nye yang menengang..menikam punggung ku ..aku tau mesti Mat dan aku buat-buat terperanjat dan menoleh ke belakang. 

Mat !…apa kamu buat ni? ..Aku mengherdik. Tergamam dia bila aku berbuat demikian,. Lalu segera aku mencapai tuala ku an menutupi tubuhku. 

Maafkan saya kak,. Saya tak sengaja nak melihat kakak, tapi bila saya melihat, saya tak boleh nak mengawal diri saya. Maaf kan saya..die tunduk ..
Kami terdiam seketika..... Tak pe la Mat.., salah akak juga tapi Mat mesti janji tak akan beritahu sesiapa apa yang Mat lihat sebentar tadi.

Saya janji kak., kata Mat... tapi nampak nye gementar...aku nampak seluar nye membojol aje.. mesti kote nye masih keras lagi....Lalu aku mempelawa Mat naik ke rumah. Mat mengikut sahaja seperti orang ketakutan. . 

Mat duduk di lantai ruang tamu ( di rumah nenek memang tak de kerusi pun). Aku terus ke dapor mengambil dua cawan kopi lalu aku hidangkan pada Mat . aku duduk dihadapanya dengan hanya memakai tuala tadi. Mata Mat segera terpaku bila terlihat cipapku tersengeh dihadapannya dan ku lihat dadanya berombak dan nafanya semakin laju. .. aku buat tak perasan aje...yang cipapku tersengih ..

Kenapa Mat?.....tanye ku. Ttttak de apa kak........dengan suara yang gugup... Abis, napa macam orang nak pengsan je.. cakap pun mengeletar.. takut ape...! tanye ku........... Ohh…! maafkan akak Mat ! tak perasan lak...tuala akak ni pendek, dan benda akak.. terbuka.

Mat tak penah tengok ke....selamba aje aku tanye die... tak pernah kak !, ...Baru tadi Mat dapat tengok…kata Mat 

Mat suka ke tengok akak macam tadi, sambil aku menutup cipap ku ngan tangan.... Suka….katanya sambi mula tersenyum, 

Aku dapat melihat seluar mat dah mengembong .. dan begerak-gerak.. Tadi mat tengok akaknye, sekarang giliran Mat bagi akak tengok Mat punye.. iisssshhh akak.. Mat malu laaaaa. ...die tersipu-sipu sambil tunduk.. tapi mata menjeling kat cipap ku..yang terlindung sikit .... Kalau Mat tak kasi tengok...., nanti akak bagi tahu abg, yang Mat ngintai akak mandi... ujar ku.

Dengan perlahan Mat bangun dan membuka zip seluarnya dan londeh kebawah.. Aku tergamam bila melihat kote Mat yang tegang dan besar dan berurat, lalu aku pegang perlahan dan ku urut manja. Mat masih dalam keadaan berdiri dan memejamkan matanya apabila aku urut kotenya.

Apa Mat rasa? Sedap kak... suara nya agak perhan dan mengeletar. Selama ni ...Mat urut sendiri je... ujarnya.

Kemudia aku masukan perlahan kote Mat dalam mulut ku dan ku hisap perlahan-lahan sambil lidahku bermain main di kepalanye dan Mat mula menggelinjang. Aku tau pasti tak lama lagi Mat akan terpancut, lalu ku kulum dan sedut kuat .. puas juga ku kulum, sedut dan membelai telor nye yg licin..tapi tak juga air nye terpancut..... kalau hubby aku dah lama terpancut..ni.. kata ku dalam hati..

Kak......, sedap sangat kakkkkk., tak pernah Mat merasa senikmat ini, .. ujar nye.

Ok..sekarang giliran Mat , boleh?? kata ku..
Nak buat mcm mana kak .., Mat tak biasa... kata nye.. 
Ku ceritakan pada Mat apa yang harus dilakukan satu persatu dari membelai buah susuku hingga lah bagaimana hendak memasukan kotenye dalam cipap ku. 

Aku membaringkan diriku di atas tilam kekabu dan memejamkan mataku, nak merasa cam ne budak kampung ni membelai tubuhku , nak tau dia faham ke tidak apa yang telah aku ajar sebentar tadi.

Terasa tangan Mat yang kasar mula mengusap perlahan tetek ku yang dah sedia tegang. Nyata berbeza sebab biasanya tangan halus (tak pernah kerja kasar) yang membelai tetekku. Rasa geli geleman lak tapi sedap.. Mat terus membelai dan mengusap, sesekali dia meletakan jarinya ke atas putingku yang dan tegang. Kemudian Mat mula memicit tetekku perlahan lahan sambil menggentel putingku. Cepat juga Mat belajar ….kata hati ku. 

Makin lama Mat mengurut, membelai dan menggentel tetekku, semakin nikmat kurasakan dan aku mula mengeluarkan suara halus kenikmatan.

Napa kak, sakit ke Mat buat?.....tanye nya…… tak,...!. pandai Mat buat, ..sedap…lazat....kata ku dengan nada lemah.

Kemudian Mat meneruskan acara usap dan gentel di tetekku . tetiba aku merasa Mat meniarap di atas tubuh ku, terasa kotenya yang tegang bila terkena cipapku yang dan basah sejak tadi. Aii…..cepatnye dia nak masuk…bisik hati ku….tapi aku mendiamkan diri nak melihat sejauh mana kesabaran Mat dan nak tau dia ikut tak apa yang telah aku ajar sebentar tadi.

Mat mengerakan ponggongnya dan dengan gerakannya membuatkan kotenya bermain di alor cipapku. Lepas tu terasa hangat di putting tetek, rupanya Mat mula menghisap tetekku sambil tangannya mengurut dan memicit tetekku yang sebelah lagi…. aduhh….. nikmat sungguh rasanye. Aku tetap mendiamkan diri menikmati apa yang die lakukan ke atas tubuhku sambil kotenye bergerak di alor cipapku yang dah banjir. Lepas tu terasa mat menggerakan lidahnye ke leher….Mat !…jangan sedut, nanti ada kesan Merah ….aku bersuara lemah.

Mat meneruskan jilatan di leher dan telingaku..aku terasa geli geleman…tapi nikmat. Kemudian Mat menggerakkan lidahnya ke celah tetekku dan terus ke bawah, memainkan lidah di pusatku dan terus ke bawah.

Terasa Mat mencium dan mengigit tundun cipapku yang agak tembam, dan membelek belek cipapku. Lepas tu die meneruskan jilatan dipeha kananku. Di angkat kaki kanan ku ke atas dan die menjilat serta menciumnya. Lepas tu die meneruskan jilatan ke jari jari kaki ku….aduhhhhhhhh…suami ku tak pernah melakukan sedemikian. Kemudian Mat menjilat jejari kaki ku dan mengisap ibu jari kaki ku…

Rupanya nikmat juga diperlakukan demikian....pandai pula budak ni..bisik hati ku.
Lepas tu Mat menjilat jari jari kaki kiriku dan menghisap ibu jari kaki kiriku pula, seketika kemudian mat meneruskan jilatan ke betis dan peha kiriku. 

Kemudian terasa Mat mencium cipapku dan terasa lidah die mula mencicah bibir luar dan die memulakan jilatan di situ. Selepas menjilat bibir kiri die menjilat bibir kanan. Kemudian terasa Mat meletakan lidahnye di alor cipapku sebelah atas dan die mula membelah alor cipapku menggunakan lidahnya…dan aku mula mengerang kenikmatan bila hujung lidah die menyentuh biji kelentitku yang sudah lama mengembang. Mat berhenti disitu dan menghisap biji kelentitku emm……sedapppp nye... Matttt.….kataku dengan nada perlahan.

Kemudian Mat membuka bibir luar cipapku dan mula menjilat bibir dalam ku yang tersembunyi di balik bibir luar dan seketika kemudian terasa lidah die memasuki liang rongga cipapku , aku semakin tak tahan dengan tindakannye yang perlahan penuh kenikmatan. Aku mula menggelupor dan mengerang, terlalu nikmat dan kemudian aku mencapai climax yang pertama.

Lepas tu Mat bangun membuka kaki ku menjadikan aku terkangkang dan die berada di antara kakiku , aku lihat dia tersenyum bila melihat cipapku dan terbuka menanti tikamananya yang padu. 

Mat meletakkan hujung batang nye di atas biji kelentitku dan menggeselnya perlahan, terasa lembut tapi nikmat. Kemudian die memasukan kepala kotenya perlahan dalam lubang yang dah sedia menanti, perlahan tikamannye dan aku mula merasa senjatanya memasuki liang telaga ku... ooohhh nekmat nye, terasa takuk Kepala kotenya menerjah masuk….terasa urat urat kotenya didinding lubang telaga ku,….aduh,…nikmatnya, terasa seperti baru pertama kali melakukan hubungan sex. Mulutku ternganga dan mataku pejam, aku benar benar menikmati tikaman Mat yang amat perlahan tapi nikmat, makin lama semakin dalam dan akhirnya hujung senjata die sampai ke dasar. Mat mendiamkan kotenye dan aku mula mengemut ngemut dan membuai dan mengahayun kekiri kekanan bagai irama dangdut..

Aku memaut Mat dengan kuat, dan mengepit Mat menggunakan kaki ku, ke dua hujung kakiku bertemu dibelakang badan nye. Lepas tu mulut Mat mencari mulut ku.. kami menekmati kuluman lidah, kulum mengulum .. lepas itu mulut nye ke bawah mencari pangkal buah dada ku dan seterusnye menjilat dan mengulum putting tetek ku dan menghisap perlahan sambil hujung lidahnye bermain-main di situ. Mat mula perlahan-lahan menarik keluar kotenye dan masa tu ku kemut kuat sebab terasa sayang untuk membiarkan kotenye tercabut. Bila hujung kotenya dan nak terkeluar, Mat membenam kembali dengan perlahan. Terasa sekali kenikmatannya, terasa batang yang berurat tu keluar masuk , dan terasa takok kepala kotenye mengasah dinding liang telaga ku.. sungguh nikmat dan lazat... Sunggoh indah rasanye diperlakukan begitu dan secara sepontan terkeluar suara halus dari mulutku sebagai pernyataan kenikmatan dan kelazatan yang tidak terhinggaaku... mengelupor dan mengerang .aduuuhhh lazat nyee

Mat menukar rentak tikamannya, dengan menikam laju tetapi semasa menarik keluar dengan perlahan sekali, aduhhhh…kenapa baru kali ini aku merasa benar benar nikmat walau pun aku telah beratus bahkan beribu kali disetubuhi oleh suami dan juga bf ku, kenapa baru kini aku merasa kenikmatan yang luar biasa dari budak kampong ini? 

Badanku bergetar setiap kali Mat membuat tikaman, dan aku merengek bila dia mencabut senjatanye dengan perlahan, makin lama semakin nikmat dan aku semakin khayal, terasa seperti dibuai mimpi indah dan mengasyikkan. Kemudia aku merasa die mengubah tikamannye pula, memasukan kotenye dengan amat perlahan sehingga aku terasa benar urat urat batangnye yang kekar, dan menariknye dengan laju kemudian menikamnye dengan rentak amat perlahan…..aduhhhh…kat mana lak dia ni belajar , aku tak ajar pun tadi….makin lama aku semakin hamper kepada kekalahan, aku tewas dengan budak kampong ini, bila aku tak dapat mengawal diriku lagi, suaraku semakin kuat mengerang dan badanku semakin bergetar dan menggelupor. Aku peluk mat dengan sekuat kuatnya, ahhh……aku sudah sampai kemuncak kenikmatan ..aku tewas ditangan budak kampung ini. Sungguh nikmat ape yang die berikan pada ku dan aku terasa leteh longlai..

Mat masih meneruskan tikamannye semakin lama semakin laju sedangkan aku telah hilang tenaga... tidak bermaya. Aku biar saja ape yabg die lakukan

Kenapa akakk..! akak sakit ke ..Mat wat gini.. tanye die.... Aku tak berdaya nak jawab sambil memeluk nye kuat.. dan mulut ku mencari mulut nya... ku kulum bibir .. lidah nye .. gigit cuping telinga nye..ku jilat tengkoknya.. entah mcm mana, dengan kegairahan ku... aku rasa enak datang lagi bila die membuat tikaman bertubi tubi, aku cuba melawan dengan mengemut dan memeluknye dengan kuat dengan harapan dia akan mengeluarakan cairan nikmat dan hangat dalam liang kenikmatanku, makin lama aku merasa makin hamper Mat akan sampai climaxnya, dan tiba tiba die mendengus dan membuat tikaman dengan kuat dan gagah sehingga tubuhku bergetar dan serentak dengan itu terasa seperti simbahan cairan hangat dan aku juga mengeluarkan suara erangan yang amat kuat dan aku menggelepar kenikmatan.

Aku meneruskan kemutan memerah batang senjata yang berdenyut denyut dalam rongga ku sambil mengeluarkan saki baki cairan hangatnye. Mat tertiarap di atas tubuh ku yang telah longlai, aku terasa lemah tetapi penuh kepuasan. Mat membuka mata dan tersenyum memandangku... kotenya masih berendam dalam telaga ku...dan masih tegang..

Terima kasih kak….katanya. inilah pertama kali Mat dapat merasa sesuatu yang sangat indah dan nikmat. 

Mat hebat, tak sangka Mat begini hebat... kata ku pada nya. Dia tersenyum bila aku memuji. Kami berkucupan bertikam ladah...seketika sambil dia menggoyang goyangkan ponggongnya. Kote nye mula longlai di dalam liang nikmatku. .. ku buat kemutan dan deyutan.. yang terakhir sebelum die mencabut keluar kote nye.

Mat nak lagi ke….tanye ku…. Nak kak, tapi bukan masa ni, 
Emm….terasa sayang nak melepaskannya dari pelukanku.


Mat mencabut senjatanya yang dah mula longlai . dia menngambil tuala kecil dan mengelap cipapku. Terasa seperti aku sedang dimanjakan bila dia berbuat demikian. Cantiknye cipap akak. Macam dia senyum je kak.

Memang la dia senyum, kan Mat baru bagi dia minum tadi…ujarku.. pada nye.
Kami ketawa geli hati... rasa kepuasan.. tidak terhingga...lapang dada..kendur semua urat saraf...

Mat baring disebelahku masih berbogel, kemudian dia mengereng ke arah ku yang masih berbogel terlentang keletihan. Tangan nye bergerak membelai buah dada ku. 

Akak ni cantik la, puteh bersih, …aku senyum bila die memberi pujian begitu. Semua org kata aku cantik suami ku, bf ku, bos pun selalu memuji kata aku cantik kata ku dalam hati.

Akak, bila agaknye Mat dapat bersama akak macam ni lagi ye? Emm….entah la Mat, akak pun nak lagi bersama Mat macam tadi., Mat ni handal dan romantic, Mat belajar di mana? .. ujar ku...

Kan akak yang ajar Mat tadi, sebelum ni Mat hanya dengar kawan bercerita kenikmatan bersetubuh, tengok wanita bogel pun baru ni kali pertama…kata Mat.

Aku bangun dan memegang kote Mat yang lembik, aku lap kotenya, telornya. Besar juga kote budak ni.. bisik hati kecil ku....

Sejurus kemudian aku urut urut kote nye.. telor nye...menunduk kepala ku dan aku mula kulum, mengisap dan lidah ku menjilat kepala kote nya sambil tangan ku membelai telornya... hhuuhhh .... kote nye mula begerak dan mengembang dan menegang ternyata ia bangun semula, makin lama makin keras. 

Mat pula membelai tetekku semula, menghisap dan menyonyot putting tetekku yang dah mengeras semula. Lama kemudian terasa lidah mat menari nari di setiap rongga cipapku dan akhirnya aku climax lagi sekali 

Kemudian aku minta mat baring terlentang sebab aku nak naik ke atas nye, posisi kegemaranku, dan dengan perlahan aku masukan kote die dalam lubangku …aduhhh…kenapa kali ini aku lemah sangat, baru sebentar aku dipandu dan memandu terasanye tidak bermaya..dan longlai, tapi aku teruskan ..guna kekuatan yang ade. Aku nak uji budah ni sajauh mana die boleh berenang. .. bisik hati kecil ku.....terasa benar senjatanye masuk jauh kedalam dasar cipapku, terasa benar senjatanye memenuhi liang nikmatku aku guna kan irama dangdut.. turun naik.. kekiri kekanan... oohhh die tidak mengalah..dan aku terkulai kenikmatan di atas tubuh sasa mat.

Aku terbaring lesu dan mat bangun mengangkat kakiku tinggi ke atas bahunya. Dan dengan perlahan mat memasukan senjatanye yang gagah ke dalam rongga nikmat yang sedia menanti. Mat menikam dengan penuh kegagahan dan tiba tiba mat mamasukan jarinye dalam lubang dubur ku.

…..Mattt……emmm…..kenapa jadi sedap sangat ni….dan rengekan halus tak henti keluar dari bibirku bila mat berbuat demikian. Bijak juga budakni…bisik hatiku. Makin lama dia makin hebat dan gagah dan akhirnye kami terkulai bersama penuh kenikmatan dan keindahan.

Mat masih meniarap di atasku, menciumi ku dengan penuh kasih sayang, terasa senjatanya mula mengecil dan akhirnya terkulai layu. Kami sama sama bangun dan membersihkan diri, kerana tak lama lagi suamiku dan nenek tentu akan balik.

Hari ini aku mendapat pengalaman yang sangat indah dan tak mungkin dapat ku lupakan seumur hidupku... jika suamiku ajak balik ke kampung kerumah Nenek lagi ..aku pasti tidak akan menolak walau pun berjalan jauh.. kerna berbaloi-baloi..
video

No comments:

Post a Comment